Avatar billede wandaxp Praktikant
09. januar 2009 - 00:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer skærm går selv i dvale?

Jeg har en 17" acer fladskærm der hele tiden går i dvale efter at have vist billede i ca 2-3 sek. (Konsekvent)
Når man tæner computeren viser den lige billede i 2-3 sek og går i dvale igen mens den starter med at loade windows xp og igen til login som om den hver sted der får et vægge signal...
Jeg har prøvet med en anden PC der sker det også jeg har prøvet med aen anden skærm der sker det ikke så det må være noget ved skærmen men er der nogen der har en ide om man kan gøre noget ved det problem?
Avatar billede peet-49 Novice
09. januar 2009 - 08:41 #1
Hent en driver til skærmen hos www.acer.com, indstaller den, gå i enhedshåndtering og fjerm skærm, genstart og lad systemet indstallere din skærm igen.
Avatar billede wandaxp Praktikant
09. januar 2009 - 09:53 #2
Det hjælper desværre heller ikke, men jeg var vist også lidt træt da jeg skrev det med alle de stave fejl jeg har lavet hehe, her er lige en redigeret udgave uden helt så mange fejl:

Når man tænder computeren viser den lige billede i 2-3 sek af bios indlæsningen og går i dvale mens den loader windows xp starter den lige billedet igen i 2-3 sekunder og igen når den kommer til loginbilledet, vises skærmbilledet i 2-3 sekunder, som om den ved handlings ændring sender et nyt vægge signal... (Kan det være et software problem når skærmen allerede slukker efter 2-3 sekunder fra start hvor det stadig kun er bios indstillingerne den skriver på skærmen?
Jeg har prøvet med en anden PC der sker det også jeg har prøvet med anden skærm, der sker det ikke så det må være noget ved skærmen men er der nogen der har en ide om man kan gøre noget ved det problem?
Avatar billede peet-49 Novice
09. januar 2009 - 10:42 #3
Har du prøvet en opdatering af grafikkortet??
Avatar billede peet-49 Novice
09. januar 2009 - 10:43 #4
Ellers prøv her: tlf33702070
Avatar billede wandaxp Praktikant
24. april 2009 - 22:19 #5
Skærmen er konstateret helt død og spørgsmålet afsluttes, bare giv et svar og pointene er dine :-)
Avatar billede wandaxp Praktikant
18. juni 2009 - 09:47 #6
Afsluttes
Avatar billede peet-49 Novice
18. juni 2009 - 09:53 #7
OK