Avatar billede clb92 Nybegynder
07. januar 2009 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Prioritet af forbindelser? Nogle gange bruger den EDGE i Opera

Hej

Jeg har lige købt en ny HTC Touch HD med windows mobile 6.1 pro. Nu er det, efter frere dages bøvl, lykkedes mig at tilslutte den til WIFI. Men nogle gange skifter den selv til EDGE, og det er sindsygt dyrt for mig, hvis jeg bruger internettet.

Ellers skal jeg gå ind i Comm Manager og slå "Telefon" fra, og det er bøvlet. Men slår den så både GSM, GPRS og EDGE fra? Der er også en der hedder "Dataforbindelse". Hvad betyder den? Er det EDGE, 3G (det understøtter mit telia xpress 2.0 ikke) og GPRS?

Kort sagt: Jeg fatter det ikke!
Endnu kortere: Er det muligt at sætte op, så den IKKE MÅ bruge edge til internet, men SKAL bruge WIFI?
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 23:50 #1
Aner det ikke, men du burde vel kunne lige som på pc, at sætte hak i "Brug ikke en opkaldsforbindelse". ?
Avatar billede clb92 Nybegynder
08. januar 2009 - 19:18 #2
Den indstilling kan jeg desværre ikke finde, men i stedet har jeg rodet med nogle data-forbindelses-indstillinger, og jeg tror det virker´, men jeg vil lige være helt sikker først...
Avatar billede clb92 Nybegynder
04. april 2009 - 20:49 #3
Nu har jeg brugt den i lang tid, og nu bruger den kun wifi-forbindelse...

Problemet er løst!