Avatar billede 8600silkeborg Nybegynder
07. januar 2009 - 19:57 Der er 2 kommentarer

Problemer med trådløst netværk til MSI mini PC

Min søn har problemer med at komme på vore trådløse net. Vores router hedder Zybel P-2602HW. På pc-en er det trådløse netværk tilgængelig med fuld signal. Men alligevel kan han ikke komme på nettet trådløst. Han kan godt komme på nettet  via lan-forbindelsen. Han kan også komme på trådløse net andre steder (venner, skole osv.)
Vi har 3 andre bærbare, der fint kommer på det trådløse netværk.
Er der nogen der kan hjælpe os.
På forhånd tak.
/Lis
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2009 - 21:01 #1
Lidt mere info...
Kan han SE det trådløse netværk?
Kører det G eller N?
Kører HANS netkort G eller N eller "mixed mode"?
Avatar billede 8600silkeborg Nybegynder
08. januar 2009 - 19:48 #2
Hej!
Han godt se det trådløse netværk - der er fuld signal. Jeg ved ikke hvordan jeg ser om det kører G eller N. Hvordan gør jeg det? Netkortet hedder: 802.11bgn 1T2R Mini Card Wireless Adapter. Kan det bruges til noget?....