Avatar billede ubs Nybegynder
06. januar 2009 - 07:55 Der er 4 kommentarer

fildelingsfejl i Excel

Når jeg gemmer i excel, skriver den ofte fildelingsfejl og smider alt arbejdet væk...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 07:59 #1
Mon den er skrivebeskyttet?
http://www.eksperten.dk/spm/828028
Avatar billede ubs Nybegynder
06. januar 2009 - 08:36 #2
Mener du selve filen eller  mappen
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 11:30 #3
Jeg vil tro det er filen, men prøv at se efter.....
Avatar billede JeppeH Juniormester
06. april 2010 - 15:48 #4
Jeg ville gerne høre om der var nogle gode idéer til en løsning her. Jeg har nemlig samme problem med fildelingsfejl.

Arkene i mappen er skrivebeskyttet med undtagelse af de celler, hvor brugeren må taste ind. Det i sig selv burde ikke giev problemer...

Måske ligger fejl i at de indtastede værdier henter data fra eksternt ark som så vises det første... (giver det mening?)

Altså, kunde nummer indtastes i første ark i åbn celle. Her hentes information om kunden som vises via formler i låste celler... Umiddelbart burde det ikke give fejl, da formlen jo ikke er ændret...?

Tilbage til feldingsfejlen... Hvad kan det ellers være?
Filen ligger på et fællesdrev og bliver arbejdet på af forskellige brugere...

Any good ideas? ;o)