Avatar billede atvita Nybegynder
05. januar 2009 - 23:09 Der er 11 kommentarer

Hjælp til ASPX hjemmeside

Hej

Jeg søger en der kan arbejde med min hjemmeside en gang i mellem hvis jeg gerne vil have flere funktioner eller rette og tilføje ting. Hjemmesiden er lavet i ASPX.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2009 - 00:51 #1
Du søger en freelancer med ASP.NET kompetancer til betalt arbejde i et beskedent antal timer per måned ?
Avatar billede nut Nybegynder
09. januar 2009 - 14:48 #2
Jeg går på uddannelsen Web-integrator, og har valgt asp.net som sprog, hvis du vil, så kan jeg måske godt glemme det ind, som et side projekt.
Avatar billede atvita Nybegynder
09. januar 2009 - 20:03 #3
Hej Arne, jeg søger en der kan passe hjemmesiden og lave ændringer og nye funktioner gennem tiden. Eller hvis der er fejl på siden så skal det jo laves. Så en vedlig holdelse af siden. Du kan skrive dit telefon nr så kan jeg evt. kontakte dig.
Avatar billede atvita Nybegynder
09. januar 2009 - 20:04 #4
Hej nut, Du kan også skrive dit tlf nr så kan vi snakke om det i telefon.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2009 - 20:21 #5
Jeg er ikke interesseret i jobbet - jeg var bare interesseret i at faa
afklaret hvad du spurgte efter.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
11. januar 2009 - 13:54 #6
Hej atvita.
Er denne opgave lukket ?
Hvis ikke, er du velkommen til at sende mig en mail på: nils@np3design.dk
Avatar billede atvita Nybegynder
12. januar 2009 - 14:22 #7
Hej

Nej den synes jeg ikke er lukket endnu.
Avatar billede atvita Nybegynder
12. januar 2009 - 14:23 #8
arne v kunne det slet ikke have interesse?
Avatar billede atvita Nybegynder
12. januar 2009 - 14:23 #9
Nut hvad med dig?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. januar 2009 - 04:04 #10
nope
Avatar billede nut Nybegynder
31. marts 2009 - 12:23 #11
atvita er den oppe på nettet, så jeg kan se den?