Avatar billede steensommer Praktikant
05. januar 2009 - 22:36 Der er 1 løsning

Opdatering af Forms

Hej
VB .Net hvor der er oprettet flere windows forms. Når jeg åbner en form med en del faneblade der hver især indeholder talrige textbox, comboboxe og checkboxe tager åbningen nogle sekunder (data hentes i SQL database) hvilket vel er acceptabelt (selvom det af en ellers anden grund tager en del længere FØRSTE gang formen åbnes???
Man har indtryk af at opdateringen af forsiden ikke foregår SAMTIGT og tilsvarende når man klikker på et faneblad opdateres siden heller ikke på én gang.
Findes der en Work-Around til dette da ovenstående virker uprofessionelt....ok en amatør har lavet det ;-)
Avatar billede steensommer Praktikant
02. februar 2009 - 11:38 #1
Lukker