Avatar billede speedpete Nybegynder
03. januar 2009 - 10:37 Der er 2 kommentarer

UpdatePanel Exceptionhandling

Ifølge denne artikel
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb398934.aspx
skulle man få en popup-box hvis callback'et forårsager en Exception. Det virker bare ikke for mig. Når jeg kører eksemplet i VS2008, så breaker IDEet bare ved "throw exception", og når jeg trykker F5, så breaker den igen i noget script med fejlen: Der opstod en Microsoft JScript-kørselsfejl: Sys.WebForms.PageRequestManagerServerErrorException: Det blev forsøgt at dividere med nul.
Derefter kan jeg så ignore eller continue, og så ser jeg bare min aspx-side som den så ud inden callback. Ingen fejlmeddelelse kommer frem.

Hvad går galt?
Avatar billede websmith Nybegynder
13. januar 2009 - 20:58 #1
Du vil altid få fejlen ind i VS når du kører som debug.

Prøv at smide koden på en rigtig webserver, så skal du se løjer :)
Avatar billede speedpete Nybegynder
14. januar 2009 - 06:37 #2
ok, så langt er jeg ikke kommet. Skulle det være et par points?