Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2009 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få Onunload til at virke

Hvad er der galt men denne line

Onunload="response.redirect '/logout.asp';"
Avatar billede micc Nybegynder
02. januar 2009 - 17:51 #1
Kan du sætte lidt mere kontekst på? Umiddelbart ser det ud som om du blander client-side og server-side scripting sammen, men ud fra de oplysninger ud har givet kan det også være noget helt andet...
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 01:47 #2
Der er det galt at 'response.redirect' er noget som kommer fra asp - og det er jo serverside. Hvis du vil have en onunload på som jo er html og dermed i dette her tilfælde clientside så skal du for eksempel videresende via lidt javascripting i din onunload.

noget a la dette her:

onunload="document.location=('/logout.asp');"

men hvad så dette skal bruges til er søreme lidt af en gåde for mig... Det kan formentligt gøres på en meget bedre og mere sikker måde end med onunload det du vil...

\Dan
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 09:22 #3
det er jo der fejlen er at jeg prøver at køre asp og javascript i en og det kan man ikke :-/

Dannielsen så skal jeg bruge global.asa men den kan jeg bare ikke lige helt fatte så tænket at jeg ville lave nået der var lidt nemmer at lave selvom det ikke er lige så sikkeret
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 10:18 #4
Micc ligger du lige et svar så kan jeg lukke dette spm
Avatar billede micc Nybegynder
03. januar 2009 - 14:42 #5
Svar. :)

Men lige et spørgsmål: får det fatale konsekvenser hvis brugeren forlader applikationen uden at logge ud? Hvis ja, så bliver du nok til at lære hvad der skal læres for at lave en sikker løsning. Hvis nej, så ville jeg nok bare droppe at bruge javascript til at løse problemet. :)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 18:59 #6
nej det gøre det ikke og jeg prøver at lave det på en anden måde