Avatar billede moroax Nybegynder
30. juni 2001 - 02:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bruger onLine

Ja, overskriften siger jo næsten sig selv,

Det VILLE være rart hvis man
1.    kunne søge efter en bruger og få hans mini-site frem og i den se om han er online eller ej,

1.b.  i det hele taget se i hver brugers minisite om de er online eller ej.

2.    få en liste frem med alle brugere som er online

- Grunden ? -
Tjaa... HVIS man eks. (som jeg lige nu) har oprettet et spørgsmål, og en person svarer på det, og man tilføjer noget og sidder og venter vidre svar fra samme bruger, kunne det jo faktisk være ret rart hvis man kunne se om han var logget af !!..

Mjaa.. hvorfor så ikke gå hele vejen
3.    Popup ved svar på ens indlæg ??..

* MoRoax...

Avatar billede jakoba Nybegynder
30. juni 2001 - 02:59 #1
Når man sidder og savner svar vil man meget naturligt ha det NU, NU, NU.
Ligesådan når man har givet et svar vil man gerne have spørgeren til at tage stilling til det.
Men alligevel:
1, 1.b, 2.  Ok det gør ingen skade.
3. Popop der afbryder midt i hvad jeg igang med. \"No way!\".

mvh JakobA
Avatar billede moroax Nybegynder
30. juni 2001 - 03:06 #2
Mjaa..
3 kunne man måske lave i en avanceret udgave,
1. NO Popup
2. et flueben hvis man vil have popup til lige DETTE spørgsmål
osv.. ??
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. juni 2001 - 03:20 #3
hmmm måske lave et ekstra faneblad på forside med : \" Din spørgsmål med nye indlæg\".
Avatar billede moroax Nybegynder
30. juni 2001 - 03:25 #4
not bad >> jelzin101 !!..

* MoRoax...

Avatar billede prodic Mester
01. juli 2001 - 19:32 #5
En eller anden indikering af at en person var online er i sig selv OK.
Personligt vil jeg helst være fri.
Jeg har det ganske fint med, at folk når de ikke ved man er der eller ej IKKE har mulighed for at \"spamme\" ens mail med \"Kom Nu - jeg ved du er Online\"-beskeder.
Og hvis man skal have den liste, fordi man mangler svar fra en bestemt bruger, så er man for godt forvent, man kan ikke forlange at folk evt. ikke lige har tid til familien eller noget i den stil. :-)
Man kan roligt forvente, at folk IKKE altid har tid til eksperten.dk.

jelzin101->Får du ikke mails om det med nye indlæg, så er det da totalt unødvendigt med endnu en \"indstilling\".
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. juli 2001 - 10:00 #6
Vi har noteret dit forslag, men det bliver ikke lavet lige nu. Der er andre ting undervejs, som vi bruger tiden på p.t.
Avatar billede moroax Nybegynder
09. juli 2001 - 02:59 #7
Lyder da o.k.

- Øhh.. er der noget \"Godt\" undervejs ??..
eller er det hemmeligt (endnu) ??..

*GG*

* MoRoax...