Avatar billede bims Nybegynder
29. december 2008 - 06:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streame lyd til anlæg

Hej Eksperter,
Jeg har søgt lidt men er ikke rigtig tilfreds med resultatet. Mit netværk består bla. af en router DIR-855 og NAS-enhed DNS-323 hvilket fungerer perfekt. Jeg gemmer al musik på denne NAS men vil meget gerne kunne streame musikken til mit musikanlæg uden brug af pc. Men jeg har i øjeblikket et "ældre" standard musik-system med traditionel forstærker som jo ikke kan kan hente fra NAS-enheden.

Hvad skal jeg kigge efter hvis jeg vil udskifte forstærkeren eller supplere forstærkeren med en modtager der kan sende til forstærkeren? Jeg ved logitech har lavet noget, men det ser noget "klejnt" ud. Er ude efter noget kram der kan give noget ordentlig lyd, altså med (eller til) en ordentlig forstærker.

Nogen ideer?
Avatar billede crill869 Nybegynder
14. februar 2009 - 00:09 #1
hej Bims

har måske en ide til dig jeg har selv købt denne DMA 1000 og syntes det fungere helt fint :-)
Avatar billede bims Nybegynder
15. februar 2009 - 15:49 #2
Ja den ser ud til at kan en del af hvad jeg søger. Tror under alle omstændigheder ikke at jeg kommer tættere .
Avatar billede crill869 Nybegynder
16. februar 2009 - 10:32 #3
nej ikke rigtigt, det er svært af finde noget der er meget bedre :-)
Avatar billede bims Nybegynder
16. februar 2009 - 16:57 #4
svar for points? :)