Avatar billede dustie Mester
28. december 2008 - 07:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reklame for eget website

Prøv at se de spørgsmål helgec deltager i. Er det bare mig eller ligner det efterhånden spam/reklame det han har gang i med at henvise alt og alle til sin egen hjemmeside?
Avatar billede Jensen DK Novice
28. december 2008 - 08:11 #1
Når hjælpen er skrevet ned i forvejen, så er det meget nemmere at henvise til en side hvor det står, end at man skal skrive en hel roman hver gang man prøver at hjælpe en som har brug for det.
Avatar billede dustie Mester
28. december 2008 - 08:33 #2
Det er jeg klar over, men for det første er det ikke råd jeg ville følge. Ting som "slå Vista UAC fra for at køre chkdsk". For det andet virker det mere som om der linkes for at lave reklame end for at hjælpe.

Her spørgers om hjælp til at se en log igennem men i stedet for at hjælpe linkes til egen guide: http://www.eksperten.dk/spm/857643 Brugeren der har oprettet spørgsmålet siger også at linket ikke kan bruges.

Her er igen en log og igen svares der med link til eget website i stedet for at hjælpe med det der spørges om: http://www.eksperten.dk/spm/857477

Her spørges om hjælp til hvorfor et ny installeret windows på en nyformateret hardisk starter langsomt op og igen linkes til virus-guiden selvom der lægges vægt i spørgsmålet på at der er renset helt ud først: http://www.eksperten.dk/spm/857316

Endnu engang: http://www.eksperten.dk/spm/857167

Osv osv.
Avatar billede fromsej Praktikant
28. december 2008 - 08:35 #3
Jeg kan heller ikke se problemet.
Jeg linker også til Helgec´s sider, hvis løsningen er der, på samme måde som jeg linker til HCMA, Spywarefri, mine egne sider, svein og andre relevante sider.
På samme måde, hvis jeg skal lave sovs, starter jeg heller ikke med at fælde og afgrene et træ, for derefter at snitte en grydeske.
Avatar billede dustie Mester
28. december 2008 - 09:01 #4
Fint nok. Så holder jeg mig bare fra de spørgsmål.
Avatar billede dustie Mester
28. december 2008 - 09:01 #5
.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2008 - 10:56 #6
Og så fik du jo lavet en fin anmeldelse med følgende ordlyd

"Brugeren bruger eksperten til at henvise til eget website. Brugeren deltager i adskillige spørgsmål og i langt de fleste henviser han til sit eget website i stedet for at give et brugbart svar. Det sker så tit så det efter min mening meget ligner reklame og spam. Prøv at se listen af spørgsmål brugeren deltager igennem."

Det er helt OK med mig, men jeg føler mig ret sikker at et stort antal daglige brugere af min hjemmeside anser dig for en klynkende skiderik, jeg gør det ihvertfald og så har du til en anmmeldelse mere
Avatar billede snowball Novice
28. december 2008 - 19:24 #7
helgec: Selvom du måske føler dig uberettiget angrebet her, så er der ingen grund til at finde det grimme sprog frem!

Undlad derfor venligst at kalde folk øgenavne som ovenstående indlæg, tak.

Snowball / Admin