Avatar billede para7 Nybegynder
27. december 2008 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG redigering af filer online

Nogen der kender et færdigt script, eller et eksempel på, hvordan man kan redigere sine filer på webhotellet med en WYSIWYG editor, helst også med billedupload.
Jeg ved godt man kan lave det selv, men der er nok noget derude som sparer masser af tid.
Avatar billede keysersoze Guru
27. december 2008 - 11:06 #1
Avatar billede para7 Nybegynder
27. december 2008 - 18:05 #2
OK, tak. Linket taler vist for sig selv. Der er et ASP integrations eksempel. Jeg kigger på det.
Avatar billede para7 Nybegynder
27. december 2008 - 18:09 #3
Det skal nok virke. Jeg forstår nu bare ikke at stier i eksemplet er angivet med et slash i starten. Jeg har altid skullet fjerne dem. fx:
<!-- #INCLUDE file="/fckeditor/fckeditor.asp" -->
Avatar billede para7 Nybegynder
27. december 2008 - 18:09 #4
Send lige et svar for point keysersoze :)
Avatar billede keysersoze Guru
27. december 2008 - 18:17 #5
svar :)
Avatar billede para7 Nybegynder
27. december 2008 - 18:46 #6
Kort og godt må man sige :)