Avatar billede mostcrazy Nybegynder
21. december 2008 - 21:48 Der er 1 løsning

Struktur til tidsregistrering

Hej,

Når man skal lave tidsregistreringer af medarbejdere hvordan laves strukturen af en db så bedst?

Når medarbejderen møder ind så scanner denne en kode sammen med sit medarbejder id. Derudover så scanner medarbejderen en arbejdsseddel afhængig af hvilken opgave som denne sidder med. Ved slutningen af arbejdsdagen da scanner medarbejderen igen et kode for, at arbejdsdagen er slut.

Min tanke går på om man skal lave en struktur med medarbejderID, tidsstempel, aktivitetskode

eller

medarbejderID, tidsstempel start, tidsstempelslut, aktivitetskode

Eller har I andre forslag?

Jeg håber mit spørgsmål er nogenlunde klart, ellers spørger I bare løs.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
10. august 2009 - 11:15 #1
Lukker