Avatar billede replich Nybegynder
21. december 2008 - 20:13 Der er 5 kommentarer

Sony Handycam Tilslutning

Mit Sony Handycam video kamera kan pludselig idag ikke findes på min PC. Det har virket fint tidligere, men når jeg indsætter mit kabel prøver den at installere driveren, men altid uden held.

Det går mig utrolig meget på. Jeg har prøvet at downloade drivers men det virker ikke.
Er der nogen der har prøvet det samme eller har nogle ideer?
Avatar billede milter Ekspert
21. december 2008 - 23:04 #1
Det ville gøre det hele noget lettere, hvis du gav os modelnummeret på din Handycam :-)

Hvis du også fortalte os, hvilket styresystem, du bruger, og hvad du vil gøre, efter du har forbundet de to, ville det sikkert blive endnu lettere.

Sidste spørgsmål. Hvad slags kabel forbinder du dit Handycam og computeren med?
Avatar billede replich Nybegynder
21. december 2008 - 23:11 #2
INFO:
Styresystem: Windows Vista
Kamera: Sony Handycam DCR-HC44
Tilslutning: Firewire

- Jeg skal bruge forbindelsen mellem min computer og mit kamera til at overføre optaget video fra mit kamera og derefter klippe det sammen på min computer..
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2008 - 00:15 #3
Dit problem kan ligge flere steder.

Har du prøvet at koble kameraet til en anden computer med det samme kabel? Hvis det virker, skal løsningen findes på din computer.

Har du prøvet med et andet kabel?

Hvilket program bruger du til at overføre video? Har du prøvet at gå direkte til programmet, du bruger til overførsel og se, om du kan få forbindelse der, sikkert med en menu, som hedder noget i retning af "Importer video"?

Hvis du kigger i Enhedshåndtering, er der så nogle fejlmeldinger der? Kig på linkene herunder om Enhedshåndtering:

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/2d8d5582-c5bc-4395-945f-5c6a273c5afa1030.mspx

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/8bf5c94f-82e3-4d4e-b176-2aba6b0b0edf1030.mspx

Hvis du stadig har den installations-CD, som fulgte med kameraet, så prøv først at fjerne alle de drivere, som blev installeret med den. Geninstaller derefter driverne NØJAGTIGT, som Sony foreskriver.
Avatar billede replich Nybegynder
22. december 2008 - 17:37 #4
Hvor kan jeg ellers finde en driver som virker?
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2008 - 19:15 #5
Har du prøvet mine forslag?

Hvad med resten af mine spørgsmål?