Avatar billede joeblack Nybegynder
21. december 2008 - 10:42 Der er 1 løsning

Indhent underskrift i browser

Hej Eksperter !

Jeg ved ærlig talt ikke, hvilken katagori jeg skal stille dette spørgsmål i...

Vi tænker på at lade vores kørende folk indhente informationer online og skal i den forbindelse have kundens underskrift på ordren. Jeg tænker på at købe tablet pc'ere med 3G til dem, lave div. forms mv. i asp og så lade kunden underskrive formen på tablet pc'en.
Jeg kan bare ikke finde noget kode/en applikation, som kan indhente underskriften, gemme/sende den som gif/jpeg eller lign.

Nogen, der har prøvet det før ?
Avatar billede joeblack Nybegynder
23. december 2008 - 14:51 #1
Lukker..