Avatar billede sinbad Nybegynder
20. december 2008 - 20:09 Der er 4 kommentarer

låse dele af hjemmeside

Jeg laver en forenings hjemme side, er det muligt at feks. have en knap, hvor der bliver bedt om en kode for at komme ind på undersiden? jeg håber i forstår hvad jeg mener
Avatar billede olebole Juniormester
20. december 2008 - 20:13 #1
<ole>

At oprette et password beskyttet område er noget, man gør på serveren. Hvordan det gøres afhænger af serveren og det/de sprog, du har adgang til at bruge på serveren

/mvh
</bole>
Avatar billede sinbad Nybegynder
20. december 2008 - 20:29 #2
ok
ja man lære noget nyt hver dag, det er første gang jeg legermed hj. sider
Avatar billede olebole Juniormester
20. december 2008 - 20:43 #3
Ved du, hvad det er for en server - og hvilke sprog der understøttes? Ellers smid lige et link til index-filen på domænet.

Er der tale om, at én person skal kunne logge sig ind, eller er det mange - f.eks. som her på Eksperten?
Avatar billede sinbad Nybegynder
20. december 2008 - 22:50 #4
det er meningen af flere logger ind men gerne med samme kode, jeg har lige overtaget "jobbet" så jeg ved ikke endnu hcvilken sprog serveren taler. men det er hos web 10