Avatar billede madsjh Nybegynder
20. december 2008 - 19:50 Der er 14 kommentarer

Gem billede som - og så går den kold

Hver eneste gang jeg prøver dette, så ender det med at næste browser fryser sig fast / går kold og jeg må blive nød til at bruge joblisten, så jeg kan afslutte lortet.

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede nissen2630 Novice
20. december 2008 - 19:54 #1
Hvilken browser bruger du ?

mvh
  Nissen
Avatar billede madsjh Nybegynder
20. december 2008 - 20:17 #2
Jeg bruger IE browser
20. december 2008 - 23:14 #3
Version ?
Avatar billede madsjh Nybegynder
21. december 2008 - 08:36 #4
7.0
21. december 2008 - 11:24 #5
Har på fornemmelsen at den forsøger at gemme på en placering som den ikke ka' finde mere

[Start][Kør][Regedit]
og find denne key...

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ComDlg32\OpenSaveMRU\*

Er der nogle placeringer her som pejer på et sted som ikke findes mere ?
Avatar billede madsjh Nybegynder
21. december 2008 - 22:03 #6
Nu har jeg prøvet at smide den i alle rubrikker, men den kan ikke finde den nogle steder. Så det tyder vel på at den mangler eller hvad ?
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2008 - 00:20 #7
Hvor kommer billederne fra?

Hvilket format er de i?

Hvor vil du gerne gemme dem?
Avatar billede madsjh Nybegynder
22. december 2008 - 20:39 #8
Jamen det er hvis jeg trykker på højre museklik og vil gemme et billede fra nettet af. Så når jeg trykker på det og den går i hvilken som helst mappe, som det skal gemmes i, så går den kold.
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2008 - 20:52 #9
Hvilken filtype er det, dvs. hvad ender navnet på billedet på?

Billedet kan f.eks. hedde "billede.jpg" eller "billede.gif", hvor .jpg eller .gif er filtypen.
Avatar billede nissen2630 Novice
22. december 2008 - 21:13 #10
Hvad sker der hvis du trækker billedet ud på skrivebordet ?
Avatar billede madsjh Nybegynder
23. december 2008 - 07:02 #11
Jeg har prøvet at trække ud på skrivebordet og det virker ikke helt som forventet.

Jeg har lige prøvet at tage et JPEG billede fra et fodbold stadion, som jeg ville gemme på min harddisk under rubrikken billeder og så går den kold. Det virker lidt mærkeligt. Kan det være fordi at jeg mangler nogle updates eller noget ?

Jeg syntes nu egentlig at jeg altid har updated de fleste programmer hver gang der kommer en ny verison af dem.
23. december 2008 - 23:46 #12
... hvis du 'bare' lægger/trækker til "skrivebordet" ?
Avatar billede milter Ekspert
24. december 2008 - 17:56 #13
Hvilket format prøver du at gemme i? Hvis du kan, så prøv at gemme i et andet format.
Avatar billede madsjh Nybegynder
28. december 2008 - 19:02 #14
Jeg har prøvet at gemme den i andre mapper, ændre i formatet og absolut intet virker. Det er virkelig til at blive gal over....