Avatar billede mrbart Nybegynder
18. december 2008 - 23:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vandmærke/logo som DKBN bla..

Hej Alle Eksperter..
Jeg leder efter en rigtig godt program eller kode til at gøre sådan at der kommer et logo ovenpå ALLE de billeder der bliver lagt online på min side.. Evt. et program er vel nok det nemmeste??

Det skal være i stil med DKBN´s logo..

Håber nogle derude kan hjælpe, da jeg har prøvet at google lidt uden det helt store held..

Mvh.
Bart
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2008 - 07:59 #1
der findes masser af programmer - fx Paint.Net hvilket minder en del om Photoshop, så er det kun dine egne grafiske evner der afgør om du kan lave et pænt logo. Du kan også gøre det programmeringsmæssigt gennem et image-komponent, fx ASPImage (det er noget dit webhotel skal understøtte) - du skal stadig selv lave logoet i fx førnævnte program og så kan du finde eksempler på komponentens egen hjemmeside.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 01:07 #2
lukketid?