Avatar billede 47power Nybegynder
18. december 2008 - 20:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hack test?

Har et ASP site, som jeg gerne vil ha testet.
har lidt tænkt på at smide et link til den ind i et hacker forum, så de kan lege lidt, men er det godt eller skidt, eller findes der andre måder at få testet det godt på ?

evt. nogen herinde som ka lidt?
Avatar billede softspot Forsker
18. december 2008 - 21:01 #1
Jeg ville nok overveje at få et par stykker som du har lidt tillid til, til at teste det (men det kan jo godt være man ikke lige kender en hacker :-)). Jeg tror i det mindste godt det kan være lidt "farligt" at smide den opgave ud i et åbent forum... men det er måske bare mig der er en kylling :-)
Avatar billede 47power Nybegynder
18. december 2008 - 21:44 #2
Hvad syntes andre? evt nogen som kan noget og vil prøve? har self. taget backup
Avatar billede a1a1 Novice
19. december 2008 - 22:04 #3
alt kan hackes...

Du skal være opmærsom på at du ikke må "invitere" folk til at hacke dit site, med mindre at det er din egen server, og at dem der hoster den ved det...

Hvis det "bare" er sql injection osv du skal have checket for, kan du dog godt tillade det

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
19. december 2008 - 22:04 #4
du kunne jo evt. smide et link
Avatar billede 47power Nybegynder
28. december 2008 - 20:31 #5
.
Avatar billede a1a1 Novice
29. december 2008 - 14:22 #6
selv tak ;O) ?