Avatar billede impulze Nybegynder
18. december 2008 - 20:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem at bruge Tv’et som ekstern skærm

Hej

Har et problem med mit TV og grafikkort når jeg prøver på tilslutte Tv’et, som ekstern skærm til grafikkortet med DVI kabel.

Kort forklaret, finder NVIDIA kontrolpanelet et "Tv" med følgende opløsningsmuligheder: 800*600, 960*600 og 1024*768. Ikke det vilde nej, og når alt er tilsluttet og trykker Ok, så sker der intet.

Skal lige siges det virker fint med VGA kabel med DVI adapter, som jeg altid har brugt, men ønsker nu jeg at det hele skal være digital for kunne se HD film osv..  Plus kunne køre i højere opløsning.

Tv'et:
Philips 32PF7320 - http://www.hifi4all.dk/avguide/detaljer.asp?id=760&titel=Philips+32PF7320

Grafikkort:
Geforce 8800 GT

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede impulze Nybegynder
18. december 2008 - 20:16 #1
Avatar billede impulze Nybegynder
29. december 2008 - 17:44 #2
Lukker, for at få opret et nyt spørgsmål med flere point i håb om nogen kan hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2008 - 17:49 #3
Bare til info: Du kan altid afsætte flere point ved at klikke på "Afsæt flere point" under "Funktioner" ude til venstre......

Men da spørgsmålet er over en uge gammel, er det ok at oprette et nyt.  :-)
Avatar billede impulze Nybegynder
29. december 2008 - 17:52 #4
Okay - Det vidste jeg faktisk ikke. Det vil jeg huske fremover, tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2008 - 17:54 #5
Velbekomme, og godt nytår.  :-)
Avatar billede powerfaar Nybegynder
05. januar 2009 - 19:37 #6
jeg har næsten det samme problem.
Når jeg tilslutter mit TV til computeren (præcis på samme måde som impulze), sker der intet.
jeg bruger VGA kabel, og mit grafikkort er Geforce 8800 GTS

Jeg ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe os!
(kan jeg afsætte point til dette spørgsmål?)