Avatar billede vvha Praktikant
18. december 2008 - 15:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musik på e-mail - hvad nu?

I går fik jeg svar på mit spørgsmål, hvordan man sætter musik på en e-mail. Men det virker IKKE. Jeg har helt lovligt downloaded et musikstykke, som jeg har gemt på skrivebordet. Når jeg lægger det ind på mailen, siger det ikke en lyd, når den bliver åbnet. Der står at det er en lydfil - så den er go' nok.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. december 2008 - 16:17 #1
Hvorfor opretter du et nyt spørgsmål?
Du har jo ikke lukket det andet, nu har du 3 åbne spørgsmål om samme emne!!!!

Hvilken fil-type er det?
Og hvor har du downloadet den fra?
Avatar billede vvha Praktikant
18. december 2008 - 16:36 #2
Jeg har da ikke tre åbne spørgsmål! Jeg lukkede det, der ikke blev svaret på og mente også at jeg gav dig point i går.......... Det er fordi at hjemmesiden er blevet "bøvlet" at have med at gøre.
Jeg har downloaded fra Yousee og filen er: Lydfiler(*wov;*snd osv.......
Avatar billede vvha Praktikant
18. december 2008 - 16:37 #3
jeg lukker
Avatar billede vejmand Juniormester
18. december 2008 - 16:50 #4
Hjemmesiden er ikke det mindste bøvlet.
Du lukker spørgsmålet ved at markere dit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter".

Vent med give mig point, til problemet er løst.  :-)
Vi fortsætter i det andet spørgsmål. http://www.eksperten.dk/spm/856797