Avatar billede wannabe-geek Nybegynder
17. december 2008 - 10:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar død og batteriindikator lyser på trods af strømforsyning

Min søn smed min bærbar på gulvet og den er nu gået død (arghhhh!). Når jeg prøver at tænde den, står batteriindikator lyset og blinker på samme måde som den gør, når batteriet er dødt. Men strømforsyningen sidder i. Og ja, der er tændt for stikket! :o)

Nogen, der har en ide om, hvad jeg kan gøre?

Jeg har ikke et ekstra batteri og ville lige checke her, før jeg går ud og - måske forgæves - investerer i et.
Avatar billede john.doe Nybegynder
18. december 2008 - 12:13 #1
du skal kunne tænde din pc på 220v UDEN batteriet monteret. Hvis den stadig ikke vil så er der nok kun en ny pc tilbage.
Avatar billede wannabe-geek Nybegynder
18. december 2008 - 14:43 #2
Tak! Det prøver jeg og vender tilbage... :o)