Avatar billede 123maka Nybegynder
14. december 2008 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er listeners en løsning på mit afhængigshedsproblem?

Jeg har en screenscraper kørende, som scanner en webside igennem for html. Jeg har så nogle specialiserede klasser som skal bruge forskellige filer på et website.

Jeg har endnu ikke implementeret denne del endnu da jeg ikke helt hvordan jeg skal løse problemet.

Fx. Laver jeg følgende requests:
http://site.dk/login.php
http://site.dk/test.php
http://site.dk/news.php

Disse filer bliver scannet, og HTML'en gemt. Jeg har så en række klasser der abonnerer på en af de requests.

Hvordan gøres dette i praksis?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2008 - 22:16 #1
Simpel subscribe løsning.

En klasse kalder så en register metode i crawleren og siger at crawleren skal kalde
en bestemt metode for alle sider som opfylder et eller andet kriterie.
Avatar billede 123maka Nybegynder
15. december 2008 - 03:25 #2
Er lidt i tvivl og synes jeg har googlet nettet tomt. Har du et link eller kan komme med en lidt mere uddybeende forklaring?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. december 2008 - 04:19 #3
Avatar billede 123maka Nybegynder
19. december 2008 - 04:42 #4
Godaften Arne!
Nu har jeg kigget en frygteligt masse på det. Men synes man ender ud med en frygtelig masse kode for at opnå det jeg vil.

Det jeg egentlig vil er at jeg har en klasse som kører i et loop. Den kalder et par objekter, der kan smide "events". Kan det passe der skal så meget kode til?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. december 2008 - 22:03 #5
Umiddelbart synes jeg ikke at det skulle give mere end en 20-30 linier ...
Avatar billede 123maka Nybegynder
26. december 2008 - 06:21 #6
Nej det virker :)

Mange tak for svaret :)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2008 - 16:36 #7
så smider jeg et svar