Avatar billede sinek Nybegynder
14. december 2008 - 17:36 Der er 10 kommentarer

Hvorfor musestemme på computer, og hvordan ændre det?

Hej alle i kloge drenge derude.
Jeg er en pige på 18 som forgæves har spurgt venner og bekendte om hjælp. Men jeg tænkte at i herinde ved sådan noget :)
Jeg har fået en ny (gammel) IBM computer, og der er det sådan, at der kun er muse/smølfestemme på, og udover der går både lyd og billede lige en tand for hurtigt... Jeg undrer mig meget, og er træt af det! Har kigget i lydinstillinger men kan ikke lige finde noget... :)
Svar gerne hurtigt :)

Sine :)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
14. december 2008 - 17:57 #1
Musestemmer hvor? Når du afspiller musik og film mv?
Avatar billede sinek Nybegynder
14. december 2008 - 19:01 #2
ja lige præcis :) Alt der bliver afspillet, er med musestemmer. :)
14. december 2008 - 19:49 #3
... ved at bruge WindowsMediePlayer ?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
14. december 2008 - 19:50 #4
Har du prøvet at formatere din computer? Jeg tror ikke det har noget med musestemmer at gøre men at tingene bliver afspillet i en hurtigere hastighed...
14. december 2008 - 20:26 #5
WindowsMediePlayer ? Version ?
Avatar billede sinek Nybegynder
14. december 2008 - 22:52 #6
Alle programmer. Youtube, nutv.dk m.m.. Aner ikke hvilken version, eller hvordan man finder ud af det. Det der med at formatere lyder da rigtigt, ihvertfald i forhold til at du siger det nok bliver spillet i en for hurtig hastighed.. Hjælp mig gerne med at sige hvad jeg kan gøre:) Og tusind tak for hjælpen..
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
15. december 2008 - 08:20 #7
Sæt din geninstallations CD i og "start" forfra. Hvis du har sådan en geninstallations CD skulle det gerne køre så godt som automatisk.
Avatar billede sinek Nybegynder
15. december 2008 - 13:05 #8
Hvis det nu er sådan, at jeg ikke har sådan en CD, er der så stadig håb for mig? ;)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
15. december 2008 - 13:12 #9
Så kan du formatere manuelt, men så vil jeg råde dig til at alliere dig med en computer "kyndig". Du skal installere windows forfra og installere alle drivere bagefter.
Avatar billede aagaard221 Nybegynder
25. december 2011 - 18:50 #10
Du kan gå ind i dit kontriolpanel, der har du et punkt der hedder: Realtek HD audio konfiguration. Der går du ind og så er der noget der hedder KaraOK, hvis den står på +1 +2 +3 eller +4 så skal du sætte den ned så der står 0 :)