Avatar billede para7 Nybegynder
14. december 2008 - 12:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Surftown og AspMaxRequestEntityAllowed in IIS MetaBase

Jeg har flyttet et site med Freee ASP Upload til Surftown. Men de siger "Vi har desværre ikke mulighed for at ændre den indstilling i metabase.xml".
Skal man så give op og ombygge sine sider til ASP Upload?
Avatar billede para7 Nybegynder
14. december 2008 - 12:31 #1
Jeg kan nemlig ikke få lov at uploade filer over 200k, som er standard indstilling i IIS6.
Avatar billede keysersoze Guru
14. december 2008 - 12:52 #2
mig bekendt gælder indstillingen for samtlige filer der kører gennem ASP-fortolkeren - dvs du kan også risikere at få fejlen hvis du genererer og sender et html-dokument på over den tilladte størrelse igennem og jeg tvivler dermed også på at du får noget ud af at benytte et andet komponent.

Selvfølgelig har surftown mulighed for at ændre i metabase.xml - problemet er nok nærmere at de ikke vil da de så kommer til at gælde for samtlige sites.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 07:35 #3
Tak keysersoze. Det lyder da vanmittigt, at man så ikke kan bruge sine applikationer, hvor man gerne vil uploade ting til download eller små filmklip.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 08:55 #4
SAFileUp kan godt uploade. Har testet med en 11 Mb fil.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 08:56 #5
Men vil nødigt ombygge, vil gerne bibeholde Free ASP Upload.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 09:09 #6
Korrektion: Filer over ca. 10 Mb timer ud ved SAFileUp.
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2008 - 18:02 #7
har du sat timeout på dit script?
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 19:46 #8
Ja, timeout på filer over ca. 10Mb.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 19:49 #9
Nåh nej, du mener scriptet: Der kommer scriptets fejlmeddelelse om at der nok ikke er tilladt mere end 200 i IIS.
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2008 - 21:37 #10
hm - så forstår jeg ikke helt, hvornår kommer timeout og hvornår løber du på 200-grænsen?
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 22:31 #11
Surftown har lige svaret:
"Så vidt jeg ved er den eneste måde desværre at bruge en komponent som vi understøtter, SAFileUp."
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 22:32 #12
Fejlmeddelelsen kommer straks, ligesom på localhost, da jeg ikke selv havde fået sat grænsen på de 200 op.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. december 2008 - 22:33 #13
Ombygning er desværre en større affære.
Avatar billede para7 Nybegynder
22. december 2008 - 09:38 #14
Det gik ikke, så ombygning til eksisterende SAFileUp bliver det. Tak til keysersoze.