Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 12:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Min IE lukker ned tit & genstarter IE

Hej.

Jeg vil høre om der ikke er en der lige ved hvad der e galt med min IE boer.

Den lukker tit IE ned o gnstarter op igen, MENNN så er problemet at den ha lukket ALLE de vinduere jeg havde åben og skal så starte forfra.

Nogle gode bud på den ireterene løsning.?

Jeg benytter Vista Buinnes
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 12:58 #1
Fejlrettelse´´sorry.

Jeg mente IE browser og ikke IE boer.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. december 2008 - 13:13 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
11. december 2008 - 13:16 #3
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 13:43 #4
Si
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 14:14 #5
Denne her kan jeg ikke finde inde i kontrolpanel:  Klik på Administrer tilføjelsesprogrammer
Avatar billede Jensen DK Novice
11. december 2008 - 14:49 #6
Prøv funktioner administrer tilføjelsprogrammer, aktiver eller deaktiver.
Du kan også funktioner internetinstillinger,avanceret, og nulstil.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 14:58 #7
Gentager´´  (Denne her kan jeg ikke finde inde i kontrolpanel:  Klik på Administrer tilføjelsesprogrammer)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 14:58 #8
Ellers havde jeg gjort det.
Det eneste der er er Administartor og der har jeg trykker på divs. faneblade ect.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 15:00 #9
Og det er i kontrolpanel
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. december 2008 - 17:36 #10
?
11. december 2008 - 19:44 #11
IE - Funktioner - Internetindstillinger - Fanen [Programmer] - Administrer tilføjelsesprogrammer -
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. december 2008 - 23:58 #12
Hej silbidor´´ jeg har nu prøvet alt det du har forslået og intet af det virker el. hjælper på at min IE browser nogle gange lukker ned (for tit for at sige det lige ud).

Så jeg ved ikke hvad der el. er af løsninger på det her ireterene problem.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. december 2008 - 23:58 #13
og karise_larry det var s ment til dig ang. dit sidste indlæg til mig:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. januar 2009 - 12:12 #14
lukket da der ikke er nogle der har en løsning på problemet.