Avatar billede paisley Nybegynder
03. december 2008 - 20:47 Der er 3 kommentarer

Etablering af trådløs internetforbindelse.

Har (desværre?) købt en SMC Router 300mbps. Forbindelsen til udbyder virker og kommunikation mellem computer og router fungerer også via kabel, men trådløst kan jeg simpelthen ikke få det til at virke. Hjælp efterspørges.

På forhånd tak.
03. december 2008 - 20:53 #1
Lidt mere info - Hvad virker ikke ? Hvad sker / ikke sker ?

Win95, Win98, W2000, XP, Vista, ...???
Avatar billede paisley Nybegynder
03. december 2008 - 21:02 #2
Kører vista på helt ny computer. Internet virker med kabel direkte til modem (udbyder) - ligeledes virker det med kabel til router; men trådløst virker det ikke. Der er testet med internt netkort i bærbar samt smc usb-netkort.
Et bud på hvad jeg gør herfra?
03. december 2008 - 21:51 #3
For at hurtigt dele problemet på midten:
Virker andre trådløse med omtalte Router ?