Avatar billede hathor Nybegynder
01. december 2008 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LG W2242T-PF - 5 ms - bliver jeg træt af dét?

http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=615838&SamleMenuID=&gruppe=5043&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=LGElectronics

Hey.

Jeg overvejer at købe ovenstående skærm. Jeg SKAL ud at investere i en skærm, men pengene er små. Jeg stener ind i mellem noget CS og lidt Rainbow 6 las vegas og ting i den stil, og ellers ser jeg lidt family guy og sådan på min computer.

Nu er jeg så gået hen og er blevet nervøs for at den skærm ikke er god nok. Det er specielt responstiden jeg tænker på: 5 ms. Er det så langsomt, at jeg får motionblur og skygger og diverse ting? Skal jeg holde mig fra dét? Visse samsung syncmaster skærme er nede på 2 ms, men er så også lidt dyrere - og en syncmaster i 22" størrelsen, med et kontrastforhold på 3000:1 og en responstid på 2 ms koster 1000 kr mere end den skærm jeg har kig på.

Nå, men jeg tror, spørgsmålet er således: Kan det lade sig gøre at spille på den skærm jeg har udset mig, eller er den for dårlig?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. december 2008 - 15:44 #1
5ms er heeeelt fin, ihvertfald efter min mening. Har selv haft en Samsung med 5ms, og det spillede helt fint
Avatar billede jokkejensen Novice
01. december 2008 - 15:53 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=447405&searchArea=&Soegeord=

300 extra for 2ms, men enig med mcgoat, du kan nok ikke se den store forskel.

Dog ville jeg personligt tage samsungen. Kan du vente til efter jul, er jeg overbevist om at priserne på 20" og 22" vil falde.
Avatar billede hathor Nybegynder
27. juni 2009 - 17:10 #3
Smid et svar begge to, så deler vi lige pointene.
Avatar billede hathor Nybegynder
11. juli 2009 - 20:30 #4
lukker