Avatar billede driogan Nybegynder
01. december 2008 - 11:08 Der er 2 kommentarer

Deling af Kalender på tværs af 2 trusted doamins

Hejsa,

Jeg sidde med et lille spørgsmål,

jeg har nogen en bruger som skal kunne se en kalender på vores moder selvskabs domain.

Men efter som vores settings lige nu er

2. Domains
2. Exchange(en på hvert domaiin) så er der ikke lige nogen åbenlys måde at de kan se hinandens kalender på)
De 2 domains er trusted.

nogen der har en ide til hvordan man skal få delt sine kalendere på tværs af de 2 domains, og hvis man ikke kan det, hvordan man ellers kan dele kalenderne.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. december 2008 - 18:22 #1
gå ud fra du godt kan tildele rettigheder på tværs af domænerne.

Kan du ikke angive brugernavn@mother.local hvor brugernavn er brugeren på mother.local domænet?
Avatar billede driogan Nybegynder
08. december 2008 - 13:17 #2
De kan sagtens se hinanden i Outlook, men kun addressen, der er ikke tilladelse til at de kan se i hinanden kalendere eller mailbokses... men du man kan sætte rettigheder op som gør dem istand til at kunne se hinanden på tværs af de 2 domains ?