Avatar billede hjcc Nybegynder
30. november 2008 - 11:10 Der er 5 kommentarer

Skærm

Hvordan piller man en skærm fra en bærerbar da jeg selv vil prøve at skifte det er en hp
30. november 2008 - 11:24 #1
Good Luck *S*

HAR du en ny ORIGINAL SAMME MODEL TYPE ?
Avatar billede hjcc Nybegynder
30. november 2008 - 11:30 #2
nej den skal bare af da skærmen er itu vil bruge skærmen fra den stationære.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 12:09 #3
Du vil tage en stationær skærm og...... sætte ind i din bærbare?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2008 - 12:24 #4
det er vist en dødsejler du er igang med

alene det med stik fra den bærbare til almindlig skærm vil sikkert ikke passe men måske er du heldig at finde et stik der gør.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2008 - 08:38 #5
har du givet op