Avatar billede jacobsen86 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:12 Der er 14 kommentarer

Spil

Jeg spiller meget counterstrike og unreal!! det kører bedst i direkte3d men så er musen bagefter!!! og så bliver jeg nød til at køre men opengl og det hakker af lort i unreal!!!
hvad skal jeg gøre??????
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:14 #1
hvilken hardware har du ?
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:15 #2
En god ting er altid de nyeste drivere!

De fleste kan hentes her:

www.tweakup.dk
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:17 #3
Det er også en god ting at aktivere DMA på dine harddiske (gøres i enhedshåndtering)...
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:17 #4
Og aktivere så høj AGP X som mulig. F.eks. AGP 4x
Avatar billede jacobsen86 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:17 #5
Epox bundkort, men thunderbird 800mhz, 399 mb sdram pc 133. og et Hercules 3dprobet II MX med 32mb sdrram
Avatar billede jacobsen86 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:19 #6
jeg køre 4x agp , jeg kører også dma!!! og jeg har de nyeste driver til både min mus og grafikkort
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:19 #7
Med dit hardware burde du sagtens kunne køre UT flydende. I hvertfald i D3D. I CS burde du kunne køre det flydende i både OpenGL og D3D. Dog er det problem med at musen er bagefter meget normalt i CS
Avatar billede jacobsen86 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:21 #8
ja okey men det er stadig det der med unreal!!
som kører bedst i direkte3d
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:22 #9
Har du også de nyeste chipset drivere ?

Husk også at Appeture Size (ved ikke om det er stavet korrekt) i BIOS skal sættes til halvdelen af dine System RAM. Altså til 200 MB
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:23 #10
Du har vel ikke installeret en bunke ekstra mods til UT ? Prøv hvis din computer ikke er særlig \"ren\" og det er lang tid siden du har defragmenteret, så prøv at defragmentere den.....
Avatar billede jacobsen86 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:24 #11
okey hvor gør du det med at dele rammene?? ja og jeg har de nyeste drivers til bundkort
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:26 #12
Som der står skal det indstilles i BIOS.......Det er helt forskelligt fra BIOS til BIOS hvor det er!
Avatar billede zycho Nybegynder
28. juni 2001 - 20:29 #13
Du har vel også det nyeste Direct X ?
Avatar billede cny Nybegynder
28. juni 2001 - 21:31 #14
Har musen nogensinde været bedre i spillene, hvis JA, så kan det være dine indstillinger til musen af en eller grund har ændret sig. Prøv at gå ind og stille på de forskellige muligheder.
Som zucho siger - du har vel den nyeste Directx version!