Avatar billede bopdoq Nybegynder
27. november 2008 - 14:42 Der er 7 kommentarer

Hjælp til hjemmeside?

Jeg skal bruge en ny hjemmeside. Den skal have samme søgefunktion og database som siden her, med blot 2 søgefelter: (hvor og hvad?)

http://www.gizmocast.dk/galleri/?PHPSESSID=638bc452a889ff8edac396a9dad39812

er der nogen der kan hjælpe mig med at komme igang?

mvh
peter
Avatar billede bopdoq Nybegynder
27. november 2008 - 15:05 #1
Sådan skal siden gerne fungere.
Forside:
Den vigtigste funktion der skal være på forsiden er 2 søgefelter med hver 10-15 faste valgmuligheder. Feks.
Hvor? - København, sjælland og øerne, fyn, sønderjylland, midtjylland og nordjylland.
Hvad? - Skuespiller, musiker, danser, sanger og gøgler.
Når søgningen er foretaget skal de "profiler" der passer på søgningen komme frem på en ny side i en lang række, med et lille billede og en smule tekst.
Trykker man på en af disse "profiler"(billede eller tilhørende tekst), kommer man ind på profilens side.
På profilens side skal der ligge mellem 5-10 billeder og en masse oplysninger/tekst. Det skal være nemt at redigere billeder og tekst løbende.

Udover søgefunktionen skal der være kontaktoplysninger og reklameplads.
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2008 - 15:32 #2
Hvad vil du ofre for sådan en sag?
Avatar billede bopdoq Nybegynder
27. november 2008 - 15:38 #3
Jeg har ikke mange penge at gøre godt med desværre. Jeg har endda prøvet at se om jeg selv kunne lave den på enavn.dk.

Hvad tror du det ville koste?
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2008 - 15:56 #4
Nogle tusinde.. alt efter sproget
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2008 - 15:57 #5
Hvis du selv vil lave det så kan du lave et indlæg i den kategori der passer til sproget du har lavet det i og skrive hvad der ikke virker i din kode, så er der nok nogen der vil hjælpe.

Men folk hjælper som regel ikke med hele script.
Avatar billede fxj Juniormester
27. november 2008 - 20:24 #6
Denne her kan vist det du søger
http://www.rocky.nu/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=4
Søgefunktionen ligger under demo => browse
Avatar billede vifa Novice
02. januar 2009 - 16:19 #7
Jeg kunne godt tænke mig at kode sådan en side for dig. Jeg har netop afsluttet et andet projekt hvor jeg har lavet noget lignende, og kunne godt tænke mig at bygge videre på dette. Angående prisen, så kunne vi vel finde ud af noget uden at du føler dig ruineret :)

Jeg har erfaring i php, javascript, css og self html, og er sikker på at jeg kan lave lige det du ønsker.