Avatar billede aunslev Nybegynder
26. november 2008 - 20:14 Der er 4 kommentarer

Vurdering af hjemmeside

Hej
Jeg har lavet en jemmeside med frameset, den vises meget forskelligt alt efter skærm opløsning, kan jeg komme det problem nemt til livs ?
www.kandidaten.dk
Kammeratlige hilsner
Claus Jørgen
Avatar billede zips Juniormester
26. november 2008 - 20:33 #1
Med så mange fejl på siden skal det jo gå galt, se her http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.kandidaten.dk%2Fkandidaten%2Findex.html

Din side er i quirks mode tilstand og tilsidesætter mange css standarder, dette giver kun problemer, men når du har fået siden valid, skal du teste i flere browser og få din css til at vise siden så ens som det nu er mulige i så mange browrser som muligt.
Avatar billede jokkejensen Novice
26. november 2008 - 22:21 #2
- Undskyld, men sådan en side bør fremstå professionelt - Betal dig fra det.

Og få fjernet det facebook frame halløj, det er først og fremmest ulovligt, strider mod ophavsretten. Og man bør slet ikke bede folk at logge ind med sine profil oplysninger andre steder end det oprindelige site! - Du troværdiggør det.

/J
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
17. december 2008 - 16:40 #3
Få professionele tila t lave en sådan side, jeg kan kun sige at sådan en side burde høre til starten af 90érne til

Det en Øm´er
Avatar billede hoeks Nybegynder
28. december 2008 - 00:31 #4
Ja - jeg kan kun tilslutte mig de andre. Dit site er håbløst. Ved slet ikke hvor jeg skal starte, hvis jeg skulle give dig en fyldig kritik af designet ;P

Evt kunne du overveje en wordpress løsning. Jeg tror sagtens, at dette blog-system kan dække dine behov. Har du lidt forstand på php/mysql mm., så er det ikke så svært at sætte et sådant system op.

Hvis ikke, så skal jeg gerne kigge på det for dig. Jeg skal gerne gøre det billigt, da jeg alligevel ikke har så meget at tage mig til her i januar. Min mail er Rasmus[at]hoeks.dk - hvis det skulle have interesse.

Held og lykke med projektet!