Avatar billede system_slayer Nybegynder
25. november 2008 - 15:02 Der er 1 løsning

Magnetkort udløser feeds (Ctrl + J)

Hejsa!

Jeg har et input felt hvori der skrives nogle data fra et magnetkort.
Altså når magnetkortet hives igennem en kortlæser skrives det ind i inputfeltet, hvilket virker fint.

Det er meningen dette skal køre på en touchscreen med en kortlæser til, hvilket også fungere fint.

Dette skal køres i internet explorer, og her kommer så mit problem.
Når jeg hiver kortet igennem læseren aktivers feeds i explorer - altså somom explorer tror der bliver trykket CTRL + J som er genvejen til dette.

Nogen der har en løsning på hvordan dette kan undgåes?
Og hvis genveje kan deaktiveres er det fint, men andre forsalg er velkomne.
Avatar billede system_slayer Nybegynder
10. november 2010 - 09:35 #1
lukker!