Avatar billede tand Seniormester
25. november 2008 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kopi af tekst i Adobe Reader.

Jeg har noget tekst på engelsk liggende i Adobe Reader som jeg gerne ville kopiere over i Google og få det oversat til dansk, men når jeg højreklikker efter markering kommer der ikke en kopiering. Jeg kan kun: "vælg alt" og "fjern alle markeringer"
Avatar billede falster Ekspert
25. november 2008 - 13:47 #1
Det må være fordi, det er en skannet pdf. Så er det et billede - ikke tekst.

Hvis du har adgang til noget tekstgenkendelsessoftware, kan du muligvis gøre det til tekst.

Google på f.eks. OCR +software +pdf
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2008 - 13:50 #2
http://www.quick-pdf.com/

Måskekan denne hjælpe dig
Avatar billede tand Seniormester
04. december 2008 - 16:11 #3
Der skrives det er kopibeskyttet. Jeg skal indtaste en kode som jeg ikke har.
Avatar billede falster Ekspert
04. december 2008 - 19:19 #4
Det kan være den form for beskyttelse, som jeg har gjort mig klog på her.

http://www.eksperten.dk/spm/849938

Hvis det er 2) er det altså ikke noget stort problem, hvis du selv synes, at du er på legal og moralsk fast grund.
Avatar billede tand Seniormester
09. december 2008 - 11:56 #5
Ok falster send lige et svar.
Avatar billede falster Ekspert
09. december 2008 - 14:29 #6
OK :-)