Avatar billede oult4w Nybegynder
22. november 2008 - 15:37 Der er 6 kommentarer

Sæt ruteren til at lave CS server?

Hej alle sammen! :) .. Jeg har en ruter som hedder Zyxel 2602HW-D1A og er fra fullrate.dk .. derfor har jeg ringet til fullrate og spurgt dem og de siger at jeg skal gå ind under der support og åbning af porte (http://www.fullrate.dk/support/netvaerksopsaetning/aabning_porte/hw_d1a/) og jeg har fulgt manualen fuldt ud men det virker stadige ikke :( .. Er der nogle som har forstan på dette her ? :/

NB: hvis i forslår nogle programer så skal de være gratis! ;P
Avatar billede Rosenkjaer Novice
22. november 2008 - 15:39 #1
Hvilke porte har du åbnet?

Mener at CS normalt bruger 27015
Avatar billede Rosenkjaer Novice
22. november 2008 - 15:40 #2
Og er du sikker på at du har fast IP?

Det er normalt noget man betaler ekstra for.
Avatar billede snowball Novice
22. november 2008 - 16:18 #3
oult4w: En anden gang bedes du venligst huske, at det ikke er tilladt at oprette det samme spørgsmål i flere kategorier - http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.11

Jeg har derfor lukket de 2 andre.

Snowball / Admin
Avatar billede swiatecki Novice
22. november 2008 - 17:23 #4
Hejsa, hvilken IP prøver du at connecte til, og kan du connecte fra din egen pc?
Avatar billede oult4w Nybegynder
24. november 2008 - 20:04 #5
Jeg har åbnet portne 27020-27039 1200,27000-27015 og jeg har givet mig en ip som jeg har fået af fullrate men jeg kan stadig ikke lave server. :(
Avatar billede oult4w Nybegynder
24. november 2008 - 20:05 #6
Og jeg kan godt se at den er oppe fra min pc men mine andre mate kan ikke! :(