Avatar billede t_grandjean Nybegynder
21. november 2008 - 10:02 Der er 2 kommentarer

Generel opsætning

Jeg skal oprette en MySQL server, hvor jeg kan hive data ud fra via BusinessObjects. Det er ikke rocket science, men jeg er 100 % grøn i det her.
Jeg har installeret hele herligheden på en Win server 2003 (kører virtuelt på min vista). Umiddelbart har jeg ikke connected min MySQL til localhost. Nogle, der kan spore mig ind på hvad jeg skal kigge på?

//grandjean
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2008 - 15:19 #1
Start med at forklare mer epraecists hvad du har gjordt, hvad du gope rog hvilken
fejl besked du faar.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2008 - 15:19 #2
... mere praecist ...