Avatar billede hjulben42 Nybegynder
15. november 2008 - 09:22 Der er 1 kommentar

Kan kun bruge ét netkort af gangen

Efter at have fået svar på et tidligere spørgsmål, hastede jeg hjem for at prøve løsningen af, men fandt pludselig et ny problem på min vista maskine. Jeg har et onboard netkort til inet adgang og et PCI kort, der sidder på mit access point. Så snart jeg aktiverer PCI kort i netværksforbindelser, så smider onboard kortet forbindelsen til DNS. Så jeg kan sagtens bruge emule el. jeg kan surfe (langsomt) på domæner der er lukket op, men nye sider melder altid 'not found'.

Begge kort kører normalt med statiske adresser, men er prøvet af med dynamiske, jeg har også installeret drivere igen, samt afinstalleret/installeret i enhedshånteringen. DNS adresser er også prøvet indtastet i begge kort..

Any ideas´?
Avatar billede knoldlive Nybegynder
07. januar 2009 - 13:14 #1
Er det fordi du vil køre i to forskellige "retninger" eller vil du have mere båndbredde?

Hvis du "bare" gerne vil have båndbredde kan du prøve at koble dem sammen via en netværksbro.

Hilsen Knoldlive.