Avatar billede suppenudel Nybegynder
14. november 2008 - 09:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Danske fejlmeddelelser til engelske

Hej,

Hvordan får jeg de engelske fejlmeddelser frem i stedet for de danske i ASP.NET? Fjerner jeg bare den danske sprogpakke, eller er der et sted jeg skal downloade den engelske?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2008 - 11:20 #1
http://www.google.dk/search?hl=da&q=.net+framework+redistributable&meta=

Vælg den version du skal bruge, og husk at tage den engelske.

Vh.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2008 - 11:23 #2
men ja, det burde være nok at fjerne den danske sprogpakke..

Jeg ved ikke om du skal køre en aspnet_regiis -i
Avatar billede suppenudel Nybegynder
14. november 2008 - 15:24 #3
Oki, jeg prøver lige..
Avatar billede suppenudel Nybegynder
15. november 2008 - 12:50 #4
Hej igen,

Den vil ikke lade mig installere denne:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=333325FD-AE52-4E35-B531-508D977D32A6&displaylang=en

Installationen bliver downloadet, den går igang med at installere, men så kommer der en meddelelse hvor der står "installationsfejl".

Jeg har forud for dette formateret min computer og installeret pakken med VWD Express, hvor den selv går ind og installerer noget framework, men går jeg ind i IIS og kigger på versionen er den sat til 2.0.50727

Hvordan kan jeg opgradere dette?
Avatar billede suppenudel Nybegynder
07. januar 2009 - 09:23 #5
Lukker igen.