Avatar billede hoeks Nybegynder
13. november 2008 - 13:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør og evt. SEO-specialist!

Hej eksperter!

Jeg har en drøm om at starte en ny web 2.0 portal. Jeg mener den har netop dét de andre ikke har og koncentrerer sig om et emne som er meget populært for tiden. Jeg forestiller mig, at hjemmesiden bygges på omkring et joomla CMS. Der skal dog laves mange modificeringer for at Joomla kan komme til at dække hjemmesidens behov - her kommer du ind i billedet!

Jeg søger en dygtig programmør bosat i Aarhus, der vil være med til dette projekt. Endvidere vil jeg senere få brug for en der har styr på SEO.
Jeg forestiller mig, at vi vil indgå i et tæt - gerne dagligt - samarbejde face-to-face her I aarhus. Jeg har som start sat hele januar af til projektet, så du skal helst ikke have fuldtidsarbejde ved siden af i den periode.

Jeg kan ikke give dig timeløn. Istedet kan jeg tilbyde dig at indgå som partner i projektet og endvidere at betale alle udgifter til hosting (der er tale op brugerupload af videoer, så det kan sagtens løbe op) og sørge for at der er frisk kaffe på kanden når vi arbejder. Skulle projektet vise sig at have potentiale har jeg 2 investorer der er parat til at smide penge efter promovering og reklamering.

Kort om mig selv:
Jeg er 23 år gammel og læser til daglig Informationsvidenskab på Aarhus Universitet. Jeg har kompetencer indenfor html, php, css, java, opsætning af opensource løsninger, Photoshop, Indesign mm, så du kommer langt fra til at stå alene med udvikling af hjemmesiden.

Jeg har i høj grad en iværksætter i maven og ønsker virkeligt at dette projekt skal blive til noget.

Interesseret i at høre mere om projektet?
kontakt mig pr mail på: Rasmus[at]hoeks.dk eller på tlf. 50451292

- ser frem til at høre fra dig!
Avatar billede hoeks Nybegynder
21. november 2008 - 08:59 #1
slet ingen ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. november 2008 - 09:06 #2
Du skal nok ikke regne med at blive mailbombet. Der er mange der har prøvet dit forretningskoncept her på eksperten og ingen (hvad jeg ved) der har fået bid. Der er ingen der gider at arbejde gratis. Det skulle lige være hvis det var en helt ny idé med store fremtidsudsikter.
Avatar billede hoeks Nybegynder
21. november 2008 - 09:11 #3
Michael.

Det er ikke min mening at personen skal arbejde gratis. Det er meningen, at vi - over en måned eller mere - skal udvikle et produkt. Derefter har jeg investorer der er klar til betale for videreudvikling af sitet. De ønsker blot at se noget fra mig før de smider penge efter projektet.
Og nej, der er ikke mange der har prøvet mit forretnings koncept herinde. Mit koncept findes 100% ikke i Danmark endnu.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. november 2008 - 09:28 #4
Tænkte nu mere på: "Du arbejder gratis for mig og får andele i firmaet". Og jo, det bliver gratis arbejde så længe du ikke betaler løn. Der er jo ingen garanti for at firmaet (som formodentlig ikke eksisterer endnu) giver afkastning.
Avatar billede hoeks Nybegynder
21. november 2008 - 14:11 #5
Ja - som udgangspunkt arbejder programmøren gratis. Men tror programmøren på projektet  vil han jo istedet se det som en investering.

Hertil skal det siges, at jeg har meget meget svært ved at se, at det ikke skulle blive en succes.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. november 2008 - 14:59 #6
Så er det bare at låne penge (banker låner gerne penge ud til gode projekter), ansætte en programmør, launche applikation, smide programmør ud og beholde hele kagen selv ;o)
Avatar billede hoeks Nybegynder
22. november 2008 - 00:31 #7
Michael. Du har så evigt ret. Jeg er bare altid lidt bange for at kaste mig ud i noget nyt... Burde virkeligt gøre det denne her gang.
Jeg tænker lige over det ;P
Avatar billede hoeks Nybegynder
03. december 2008 - 16:03 #8
Lukker
Avatar billede lilleweb Nybegynder
18. december 2008 - 04:09 #9
Du skriver "Lukker" - er det fordi du har opgivet dit projekt? Jeg vil da ellers gerne høre lidt mere om det. Læs evt her hvad jeg kan mht. SEO : http://www.lille-web.dk/sider/seo.shtml - Jeg er nok ikke "SEO-specialist" som du skriver - men måske er der noget jeg kan hjælpe med alligevel. Kan du ikke beskrive dit projekt lidt mere?
Avatar billede hoeks Nybegynder
18. december 2008 - 18:05 #10
Nej, har endnu ikke fundet de rigtige folk - men arbejder på sagen. Jeg gemmer lige din hjemmeside og så tager jeg kontakt når jeg er kommet længere med projektet.