Avatar billede downloading Nybegynder
12. november 2008 - 16:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Online backup man kan hente filer fra også

Hej.

Jeg har tænkt mig at lave online backup på min hjemmecomputer, og min bærebare computer, så jeg leder efter et sted at gøre det :)

Er der nogle der kan anbefale nogle steder ville det være rigtig fedt.

Stedet skal i hvert faldet kunne rumme 50 Gb, og det ville være for fedt hvis man kunne hente/redigere sine filer alle steder i verden.

Ting der kunne være fede, men som ikke alle sammen er lige vigtige.

1) Har noget software til automatisk backup
2) Man kan afspille sin musik fra en browser.
3) Hurtig forbindelse
4) Ikke for dyrt
5) kryptering
6) Historik

På forhånd mange tak!!! :)
Avatar billede perj Nybegynder
12. november 2008 - 17:00 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2008 - 18:00 #2
Een der ikke er nævnt på listen: http://syncplicity.com/
Om den opfylder dine krav, må du selv kontrollere.
Avatar billede downloading Nybegynder
12. november 2008 - 21:14 #3
erikjacobsen: Det ser rigtig godt ud! Er der nogle der har nogle erfaringer med http://syncplicity.com/ ?

Tak :) Gider du måske skrive et svar erikjacobsen?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2008 - 21:21 #4
Ingen point til mig, tak.

Jeg bruger syncplicity som eksperiment for tiden. Det har da reddet en enkelt bommert, jeg kom til at lave. Jeg har ikke brugt deres synkronisering mellem computere. Har man flere computere, deler man de samme mapper på tjenesten. Lidt forvirrende. Men det er da gratis at prøve.
Avatar billede downloading Nybegynder
16. november 2008 - 12:28 #5
okay. Men tak for svaret, jeg vil tjekke det ud, og se hvordan det går :)