Avatar billede nidyahou Praktikant
07. november 2008 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

point fra http://www.eksperten.dk/spm/851813

point til mitbrugernavn. tak :)
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
07. november 2008 - 12:54 #1
så vis du også selv svarer - så halv til mig og halv til dig - du skal have lidt for at oprette alle de spørgsmål ;-)))))
Avatar billede nidyahou Praktikant
07. november 2008 - 13:41 #2
haha - ja jeg har været flittig til at oprette spørgsmål, tilgengæld har du jo været ligeså flittig med at svare på dem :) Jeg synes det skal komme din venlighed til gode. Tak for hjælpen.
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
07. november 2008 - 13:45 #3
takker og bukker - ja, point er egentlig ligemeget - men alligevel lidt sjov, sådan en lille konkurrence man kører for sig selv ;-)))

hilsner og god weekend - mitbrugernavn