Avatar billede es-web.dk Nybegynder
06. november 2008 - 23:52 Der er 1 kommentar

Virtualhost (sub.*.tld)

Er det muligt at lave en virtual host som svare på alle kald på f.eks. webmail.*.dk?

Grunden til dette er fordi jeg har en del domæner som alle skal have subdomænet webmail der henviser til den samme side.

Problemet er bare at hvis jeg skal tilføjet et nyt domæne skal jeg ind og ændre i config filen hver gang. Det ville jeg gerne undgå.
Avatar billede tarraq Nybegynder
06. december 2008 - 18:15 #1
Hejsa,

Jeg mener ikke du kan gøre det med Apache.
Jeg gør selv det at folk tilgår deres webmail under min egen side.
Minde dem om hvor de har hostingen henne ;)

Alternativt kan du kigge nærmere på "virtual mass hosting" specifikt for webmail.*.dk.
Kig i docs :)

Mvh,
Michael