Avatar billede pumpa Nybegynder
05. november 2008 - 15:12 Der er 7 kommentarer

Codec til media plyer i vista

Hej folkens.

hvor finder jeg et wmv3 codec til media plyer 11 i vista. ?
Når jeg har redigeret en film i movie maker og færdiggøre filmen så kan media plyer/nero ikke afspille filmen det er kun lyden der virker. Så det er jo nok det codec jeg mangler.
Jeg har prøvet med forskælige codec men jeg kan ikke finde det regtige.

Håber nogen vil hjælpe
Brian
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2008 - 17:43 #1
det må komme an på en prøve.

det bruger jeg selv på vista ultimate dk

http://vistaguide.dk/?VistaCodecPackage4.7.2/Drivers/Programmer/201

m.v.h
Avatar billede pumpa Nybegynder
05. november 2008 - 21:24 #2
nej det virkede heller ikke. stadig sort skærm.
Det der undre mig er at windows movie maker laver et format som media plyer ikke kan læse.
Avatar billede pumpa Nybegynder
05. november 2008 - 23:16 #3
jeg har nu fundet ud af hvis jeg ikke ligger et mp3 musik stykke i milm filen i movie maker , spiller den i alle afspiller. så nu kunne det jo tyde på at et audio codec er i stykker, men hvor dan finder jeg ud af hvilken. ?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 08:49 #4
fandt lige det her men aner ikke om det virker

http://movavi.com/codec/WMV3.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 09:08 #5
så er der denne her her side

http://codecs.dk/?Codecs-Audio/kategori/2/0

m.v.h
Avatar billede pazau Nybegynder
10. november 2008 - 17:05 #6
Har du husket et puplicere filmen?

Når du laver et såkaldt projekt i WMM, så bliver filen gemt i et format så du nemt kan fortsætte senere. Når du er færdi skal du puplicere filmen. Det gør du oppe i en af menuerne, kan ikke huske hvilken.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 13:01 #7
svar