Avatar billede villy1234 Nybegynder
05. november 2008 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog med specifikationer

Kære eksperter!

Jeg søger et script til en gæstebog på min hjemmeside. Jeg er ikke selv nogen ekspert, så venligst forklar mig tingene som en 12 årig, eller rettere skær tingene ud i pap for mig :-)Om det er PHP, ASP eller noget helt andet er mig lige meget.

Mine krav til gæstebogen er følgende:

* Den skal være let, eller relativ let at få til at fungere.
* Der skal være en adm. del, således det er muligt, at slette indlæg (men det bliver sikkert ikke nødvendigt)
* Den skal være spam sikret
* Vigtigst af alt skal der være mulighed for at vedhæfte et billede på indlæget. (a'la 123hjemmesides gæstebog)
* Endelig vil det være særdeles smukt, såfremt der er mulighed for at ændre gæstebogens størrelse, farve m.m så layoutet passer til den øvrige hjemmeside.

En beskrivelse af hvordan jeg får skidtet til at fungere vil også være ønskeligt....

Lidt support efterfølgende håber jeg også at i kan bidrage med :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2008 - 11:48 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede villy1234 Nybegynder
05. november 2008 - 12:02 #2
Hvordan sletter man så lige et spørgsmål? Jeg beklager!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2008 - 12:14 #3
Du kan lukke spørgsmålet nu, hvor du har lagt et "Svar".
Markér dit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter".
Så er spørgsmålet rigtig lukket igen.
Avatar billede villy1234 Nybegynder
05. november 2008 - 12:24 #4
Spørgsmålet var desværre oprettet 2 gange i strid med reglerne Jeg