Avatar billede la_gabriel Nybegynder
04. november 2008 - 12:00 Der er 1 kommentar

Nogen friske øjne på at lave ny webshop løsning

Hej Alle.

Jeg er rimelig ny herinde men har et spørgsmål som jeg gerne vil have nogen friske øjne til at kigge på..

Jeg har lavet flash hjemmesider og nu er jeg gået igang med at kombinere Html,php,css,flash osv osv osv :P

Men har en del projekter..
Skal lave en hjemmeside hvor man kan købe angang til nogen videotutorials.. Det vil sige en medlemsside hvor at man kan overføre eller købe "licens" så man kan se de her tutorials...

Nogen der har en god idé til hvordan det skal udføres?
- skal lige siges at jeg er rimelig ny til dette og har aldrig lavet en webshop før.. Men siger aldrig nej til en udfordring :)

Glæder mig til at høre fra jer :)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
11. november 2008 - 12:08 #1
Sæt en CMS op med brugerbetaling og lad videosiderne være afgrænset kun til brugere. Så kan man eksempelvis betale for en måned, eller for evigt eller hvad du nu beslutter dig for.

Alternativt kan du "sælge" videoerne til download i en standard webshop så man skal betale for hver enkelt video, eller videogruppe