Avatar billede hulla Novice
03. november 2008 - 17:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk

Hej

Jeg har et problem med mit trådløse netværk.
Jeg formoder at det stadig sender et signal, men kan ikke se det i min netværksliste.

Jeg har netop talt med Stofa support i 20 min og derinde fra forsøgte de at ændre kanal til vi havde været igennem alle 11 mulige kanaler. Uden held.
Når jeg ser min liste af tilgængelige netværk er der 19 stk., men altså ikke min egen.
Er der nogen mulighed for at få mit eget signal igennem?

:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2008 - 20:57 #1
Har du prøvet at gendanne router til fabriksindstillinger?
Avatar billede hulla Novice
03. november 2008 - 21:17 #2
Nej og ved heller ikke hvordan jeg gør det... ?
Avatar billede baloose Nybegynder
03. november 2008 - 23:54 #3
Hvis det er Stofa der har leveret routeren/access point og yder support der på, er det deres problem at få det til at virke. Så vis det ikke er nok med en telefon samtale kan du jo tage computer og router/access point under armen og gå ned i butikken, eller bede dem sende en teknikker ud, alt efter hvilken aftale du har med dem.
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. november 2008 - 00:51 #4
Med 19 trådløse netværk fordelt på 11 kanaler, så vil du uden tvivl få problemer med trådløst net.

Hvis det er problemet, så vil stofa ikke hjælpe dig, da udstyret ikke fejler noget.
Avatar billede hulla Novice
04. november 2008 - 20:21 #5
Jeg har fået fat i noget linksys og koblet på efter deres modem og det virker fint, så jeg kan vel konkludere at deres indbyggede trådløse er i stykker
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2008 - 21:46 #6
Ja og baloose havde ret, men du tog selv point ;)