Avatar billede fieklokke Nybegynder
01. november 2008 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installering af digital signatur.

Når jeg prøver at intallerer digital Signatur får jeg besked om min pc ikke opfylder kravendeDet er mit java plugins det er galt med og bliver henvist til side hvor det rigtige kan installeres.
Dette er nu gjordt flere gange men jeg får samme besked stadig.
Er  der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede summer Mester
01. november 2008 - 21:52 #1
Avatar billede fieklokke Nybegynder
02. november 2008 - 12:41 #2
Der bliver henvist til en side hvor jeg har taget Java downloads for all operatings systems.
Recommmended version 6 update 10.
Samtidig  blev Open Office org.3 lagt ind.
Det b er desværre alt hvad jeg kan hjælpe med men har du bedre ideer er jeg klar til at slette og begynde forfra.Håber at høre fra dig.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
30. november 2008 - 12:42 #4
Så fik jeg endelig tid i sidste uge og det sidste fik det ok.
Send lige et svar så du kan få dine point.Tak for hjælpen.
Avatar billede summer Mester
30. november 2008 - 18:26 #5
Godt det virker.