Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Logon for medlemmer

Er der nogle der kender til at lave medlems logon med frontpage
og hvad skal der til jeg laver i for vejen hjemmeside i frontpage
og har fået en forespørgelse ang. et forum hvor kun medlemmer kan skrive.
mvh
prebenni
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2008 - 22:55 #1
medmindre du finder og inkluderer et færdigt hosted forum kræver det først og fremmest en form for serverside-teknologi (php, asp, asp.net...) og et sted at gemme data (mest oplagt en database). Hvad der er muligt at gøre via drag/drop i FP skal jeg ikke gøre mig klog på - men den kodemæssige del kan du finde tutorials og eksempler på på html.dk og activedeveloper.dk.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 22:36 #2
ok
Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2008 - 12:17 #3
hvis det har hjulpet dig videre lægger jeg i hvert fald et svar her - ellers må du spørge ydeligere ind til det.
Avatar billede justrace Novice
21. marts 2009 - 15:53 #4