Avatar billede jlemming Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:04 Der er 1 løsning

Dekodning af ukendt database/datafil

Jeg har nogen datafiler jeg ønsker at udlæse nogen dataer fra. Filerne stammer fra et programmerings sprog, og såvidt jeg kan se er det glemt som en database fil. Kan jeg på nogen måder dekode filerne?. Jeg har prøvet at genere to fil, som skulle være ens borset fra et enkel nr, problemet er at de 2 filer er langfra ens, når jeg kigger på dem med en hex editor. Kan disse filer dekodes på nogen som helst måder?. Slut resultat skulle gerne være at jeg kan indlæse de ønsket data via visuel basic.
Mængden er dataerne er ikke ret store, max. 30 * 3 byte pr. fil.
Filerne kan sagtens sendes, hvis nogen skulle ønske det.
Avatar billede jlemming Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:35 #1
Lukker